Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ Γ. ΒΑΡΝΑΒΑ ΑΠΟ Α' ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΔΕΚ

Επιστολή παραίτησης από τη θέση του Α' αντιπροέδρου της ΕΔΕΚ απέστειλε προς τον πρόεδρο της ΕΔΕΚ, ο Γιώργος Βαρνάβα. 


Η επιστολή αναφέρει:  

Προς Πρόεδρο Κ.Σ. ΕΔΕΚ,
            Κον. Μαρίνο Σιζόπουλο,    

Κύριε Πρόεδρε,
Μετά από τις εσωκομματικές εκλογές και την ανάδειξη σας στην θέση του Πρόεδρου του Κινήματος, έντιμα και υπεύθυνα, προσπάθησα να συνεργαστώ με την νέα ηγεσία του Κινήματος, ώστε όλοι μαζί ενωμένοι να δώσουμε μια νέα πνοή στο Κίνημα μας.

Παρόλα ταύτα δεν δημιουργήθηκαν οι συνθήκες και η δυνατότητα η συνεργασία αυτή να λειτουργήσει πάνω σε μια συναγωνιστική βάση. Ιδιαίτερα μετά τις αποφάσεις του πρόσφατου Καταστατικού Συνεδρίου, τις οποίες σέβομαι πλήρως, έχουν δημιουργηθεί νέα δεδομένα τα οποία δεν με βρίσκουν σύμφωνο. Πιστεύω ότι η υλοποίηση των αποφάσεων αυτών θα δημιουργήσουν περισσότερα προβλήματα στο Κίνημα, τα οποία με μαθηματική ακρίβεια θα το οδηγήσουν σε μη επιθυμητά αποτελέσματα.

Η θέση μου αυτή δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το γεγονός ότι η πρόνοια για περιορισμό θητειών με επηρεάζει άμεσα, αφού πριν το Καταστατικό Συνέδριο και δημοσίως είχα εκφράσει την θέση ότι ακόμη και να είχα την δυνατότητα υποβολής υποψηφιότητας, οι πιθανότητες ήταν ελάχιστες. Αυτό ήταν μια προσωπική μου απόφαση.

Εξαιτίας της διαφωνίας μου στα θέματα διαχείρισης του Κινήματος από την νέα ηγεσία, και μετά από αρκετό προβληματισμό και περίσκεψη, έχω αποφασίσει όπως υποβάλω την παραίτηση μου από την θέση του Α’ Αντιπρόεδρου του Κινήματος.

Θεωρώ πιο έντιμο, να υποβάλω την παραίτηση μου, από το να παραμένω στην θέση ενώ διαφωνώ σε θέματα ουσίας με την νέα ηγεσία του Κινήματος. Ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του, για την νέα πορεία του Κινήματος, και τα οποιαδήποτε μελλοντικά αποτελέσματα.

Η υποβολή της παραίτησης μου ας αξιοποιηθεί για ανανέωση της ηγεσίας του Κινήματος με ένα ηλικιακά νέο άνθρωπο.

Σας επισυνάπτω την δημόσια δήλωσή μου μέσα στην οποία περιέχονται οι λόγοι που με οδήγησαν στην απόφαση αυτή.

Ως Βουλευτής του Κινήματος θα συνεχίσω να προσφέρω, με όλες μου τις δυνάμεις μέχρι την λήξη της θητείας μου. Επίσης, θα παραμείνω ενεργό στέλεχος του Κινήματος, συνεχίζοντας τον αγώνα για κοινωνική δικαιοσύνη και απελευθέρωση της πατρίδας μας.

Με εκτίμηση,
Γιώργος Βαρνάβα
Βουλευτής Κ.Σ.ΕΔΕΚ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου