Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ Φ. ΣΑΡΙΚΑ ΣΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Με επιστολή, ο Βουλευτής ΕΔΕΚ Φειδίας Σαρίκας, καλεί τον  Γενικό Εισαγγελέα της Δημοκρατίας κ. Κώστα Κληρίδη να προχωρήσει σε άρση της βουλευτικής του ασυλίας για να προχωρήσει στο ανακριτικό έργο σχετικά με το σκάνδαλο του ΣΑΠΑ.

Η επιστολή αναφέρει: 

Κον. Κώστα Κληρίδη                                                     
Γενικό Εισαγγελέα της Δημοκρατίας
Θέμα: Άρση Βουλευτικής Ασυλίας
 Σε συνέχεια της επιστολής μου ημερομηνίας 8 Δεκεμβρίου και μετά τις τελευταίες εξελίξεις με την κατάθεση του κ. Μαλληκίδη, θα ήθελα να σας αναφέρω τα ακόλουθα.
 Αντιλαμβάνομαι ότι, η από μέρους μου αποποίηση της βουλευτικής μου ασυλίας, δεν είναι αρκετή για να προχωρήσετε στο ανακριτικό σας έργο. Για αυτό θα ήθελα να σας παρακαλέσω όπως προχωρήσετε με την σύμφωνη γνώμη μου, με αίτημα στο Ανώτατο Δικαστήριο για άρση της Βουλευτικής μου ασυλίας.
Αυτό θα μου δώσει τη δυνατότητα το συντομότερο να καταθέσω ενώπιον των ανακριτών, να απαντήσω στα διάφορα ερωτήματα και να υπερασπίσω τον εαυτό μου στα όσα μου καταλογίζει στην κατάθεση του, ο κύριος Μαλληκίδης και προβάλλονται με διαφόρους τρόπους στα ΜΜΕ.
Με εκτίμηση
Φειδίας Σαρίκας
Βουλευτής Κ.Σ ΕΔΕΚ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου