Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

ΒΑΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: Για μια τιμή και υπόληψη ζούμε…

Πήραμε και δημοσιεύουμε το πιο κάτω άρθρο, από τον δημοτικό σύμβουλο και επικεφαλή της Δημοτικής ομάδας της ΕΔΕΚ, Βάσο Δημητρίου.


Kαταρχήν να αναφέρω ότι το άκουσμα της είδησης για την καταγγελία της κυρίας Σολωμονίδου δεν με εξέπληξε καθόλου. Ήταν η αναμενόμενη αντίδραση από τη στιγμή που η κυρία Σολωμονίδου θεωρεί εμένα υπεύθυνο για τις αποκαλύψεις των υποθέσεων που διερευνούνται εις βάρος της.

 Πέραν τούτου και επειδή η Πάφος είναι πολύ μικρή θα πρέπει να σας πω ότι εδώ και  2-3 μήνες έρχονται στα αυτιά μου και υπό τύπο "κουτσομπολιού"  διάφορα σενάρια.  Πολλά άτομα, είτε καλοπροέραιτα, είτε κακοπροέραιτα, με ενημερώνουν ότι κάποιοι κύκλοι ψάχνουν εις βάθος τη ζωή του Βάσου Δημητρίου ρωτώντας μέχρι και για το ποιο σχολείο τελείωσα, πού σπούδασα, πότε παντρεύτηκα, πότε μπήκα στον Παφιακό, ποια ήταν τα μέλη του Παφιακού κλπ.   Προφανώς το ρητό « η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση» εδώ έχει πλήρη εφαρμογή, ακόμα και αν αυτή η επίθεση είναι παντελώς αδικαιολόγητη, ψευδής και ανυπόστατη. Τώρα όσον αφορά την ουσία των καταγγελιών, αρνούμαι κατηγορηματικά να γίνω συμμέτοχος σε αυτή την καλά οργανωμένη προσπάθεια αποπροσανατολισμού των Αρχών και της κοινής γνώμης από ουσιώδη ζητήματα. Δεν πρόκειται να αποδείξω σε κανέναν ότι «δεν είμαι ελέφαντας» και ούτε να παρουσιάσω τον εαυτό μου ως ευεργέτη του οποιουδήποτε.

 Για τα 21 χρόνια θητείας μου στον Παφιακό θα αφήσω να μιλήσουν όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου από το 1993 και μέχρι σήμερα. Το μόνο που θα πω είναι ότι όλες οι διαδικασίες που λάμβαναν χώραν στον Παφιακό, είτε κληρώσεις ήταν, είτε εκδηλώσεις, ήταν πάντα νομότυπες και καλύπτονταν από πλήρη διαφάνεια. Ουδέποτε πληρώθηκε οποιοδήποτε ποσό στον Παφιακό χωρίς απόδειξη και πάντα όλες οι επιταγές εκδίδονταν στον Παφιακό Σύλλογο Αθλοπαιδιών και όχι στον Βάσο.  Ο Βάσος ουδέποτε ζήτησε από τον Δήμο χρήματα αλλά πάντα τα αιτήματα υποβάλλονταν επίσημα από το Σωματείο.  Παρόλο που ο Παφιακός είναι η μόνη ομάδα της Επαρχίας που έφερε στην πόλη Παγκύπριους τίτλους, είναι η ομάδα που δέχτηκε τις πιο μικρές χορηγίες από τον Δήμο, σε αντίθεση με άλλα Σωματεία. Σε ό,τι αφορά τις λοιπές κατηγορίες πραγματικά θεωρώ γελοίο να απαντήσω, αλλά επιθυμώ να αναφέρω ότι είμαι στην διάθεση όχι μόνο των Αρχών αλλά και του οποιουδήποτε να του αποκαλύψω τα περιουσιακά μου στοιχεία, κινητά και ακίνητα από το 1980 που επέστρεψα στην Κύπρο.  Να σχολιάσω τα ανεκδιήγητα που ακούγονται ότι δήθεν έβγαλα τόσα λεφτά που απέκτησα ακόμα και 8 διαμερίσματα στην Αθήνα, αρνούμαι να το πράξω.  Οι τραπεζικοί μου λογαριασμοί είναι ανοικτοί στον καθένα, όπως και η ακίνητη μου περιουσία, από το 1980 και μέχρι σήμερα.  Το ίδιο και της οικογένειας μου. Καλώ και αυτούς που με καταγγέλουν όμως να κάνουν το ίδιο.  Αυτό που θέλω να πω είναι ότι με αυτές τις καταγγελίες τις πολύ καλά οργανωμένες το μόνο που θα καταφέρουν είναι να με εξυψώσουν στα μάτια του κόσμου, και τους καλώ να το κάνουν.

Κατά την διάρκεια της τελευταίας μου θητείας στο Δημοτικό Συμβούλιο απειλήθηκα πολλές φορές με αγωγές για δυσφήμιση.  Ουδεμία αγωγή έχει καταχωρηθεί εναντίον μου.  Όμως εγώ σας το λέω ότι έχω ήδη δώσει εντολή στον νομικό μου σύμβουλο να λάβει όλα τα δέοντα νόμιμα μέτρα τόσο εναντίον της κας Σολωμονίδου όσο και εναντίον του οιουδήποτε πλήττει την τιμή και την υπόληψη μου. 
Αν νομίζουν ότι με αυτού του τύπου των οργανωμένων «τραμπουκισμών» θα με κάνουν να σιωπίσω, τους απαντώ,  «πλανώνται πλάνην οικτράν».

Βάσος  Δημητρίου
Δημοτικός Σύμβουλος
Επίτιμος Πρόεδρος Παφιακού Συλλόγου Αθλοπαιδιών


       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου